Cum plasez o comandă?

  • Deschide un cont pe www.promoshop.ro. Caută produsul dorit. Adaugă-l în coș. Trimite comanda. Unul dintre consilierii noștri te va contacta în scurt timp. Stabiliți condițiile comerciale. Stabiliți (dacă este cazul) detaliile de personalizare și de livrare în afara Bucureștiului. Stabiliți termenul de livrare. Vei primi confirmare de comandă și, după caz, factura proformă.  
  • Completează formularul pentru clienți. Unul dintre reprezentanții noștri de vânzări te va contacta și iți va trimite o ofertă. După ce vei fi mulțumit de detalii, ți se va solicita să confirmi comanda în scris. Comenzile ferme trebuie să fie însoțite de un număr de confirmare de comandă indicat în mod clar. Comenzile verbale nu vor fi acceptate.

Pot să obțin mostre de produse?

Dacă dorești să soliciți una sau mai multe mostre, contactează-ne și te vom informa cu privire la costurile pentru mostră și livrare. Pentru mai multe informații, poți consulta secțiunea  Mostre. Mostrele pot fi personalizate deja (și disponibile în showroom-ul nostru) sau pot fi fără personalizare.

Cât timp durează să recepționez o comandă?

În funcție de complexitatea comenzii și de nivelul stocurilor externe. Cel mai scurt termen este de 2-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii pentru produsele promoționale comandate fără personalizare. În cazul unor comenzi de produse promotionale cu personalizare, în funcție de cantitate și de complexitatea lucrării, la termenul de mai sus se mai adaugă un termen de minim 2 zile lucrătoare de la Bunul de Tipar. Termenul de livrare al produselor comandate va fi agreat de comun acord împreună cu reprezentantul nostru de vânzări.

Livrarea produselor este inclusă în preț?

Clientul are datoria să ridice marfa comandată de la sediul nostru (Str. Înclinată, 1-3, sector 5, București). În cazul în care te afli în imposibilitatea de a ridica marfa de la sediul nostru, îți putem asigura, la cerere, livrarea gratuită a produselor în București. Livrarea comenzilor în afara Bucureștiului se face de obicei cu firma de curierat agreată de tine cu plata la destinatie. Exista posibilitatea sa asigurăm noi livrarea (contra cost) cu unul dintre curierii cu care avem contract. În acest caz costurile de livrare îți vor fi facturate separat. Toate detaliile referitoare la livrarea către client a mărfurilor comandate vor fi agreate de comun acord cu reprezentantul nostru.

Pot primi ofertă și pentru alte produse pe care nu le găsesc pe promoshop.ro?

Da. Putem furniza și alte tipuri de produse pentru dumneavoastră. Trebuie doar să ne trimitți un e-mail la printexpert@simaco.ro pentru a ne anunța ce ctip de produs cauți.

Ce se întâmplă dacă un produs comandat nu mai este în stoc?

Facem toate eforturile pentru a ne asigura că produsele de pe www.promoshop.ro sunt disponibile pe stocul furnizorilor noștri și totodată că sunt pregatite pentru aprovizionare. Update-ul stocurilor pe promoshop.ro se face zilnic. Ocazional, din cauze independente de noi, pot apărea probleme de stocuri, se poate epuiza stocul unui anumit produs. În acest moment, te vom contacta pentru a stabili o nouă dată de livrare. Dacă această revizuire nu corespunde termenelor tale, vom face tot posibilul să îți oferim un produs comparabil ca alternativă la cel comandat.

Care sunt condițiile de plată?

Plata avans de 50% la comandarea produselor, 50% înainte de expedierea mărfurilor; dacă nu avem alte condiții de plată stabilite. Acceptăm plata prin numerar, BO, CEC sau transfer bancar. Detalii în Termeni și condiții.

Pot anula o comandă?

Da. Cu toate acestea, se pot aplica taxe de anulare. Taxele vor varia în funcție de stadiul în care a avansat comanda la notificarea de anulare. Plata integrală va fi necesară dacă produsele au fost deja personalizate.